Vem är jag?

Detta är Min blogg där jag skriver om mitt tråkig, underbara, stökiga, bökiga, glada, vackra, bråkiga, kärleksfulla vardag.
Är en brud på 23 vintrar, men som kan känna mig 100 då jag tar för mycket som tynger mina axlar.
Jag har en man som är söt, snygg, charmig, snäll och helt jävla hopplös ibland =)
Har två pojkar dom är överallt, dom hörs och syns på flera mil avstånd, mina två knäppisapor. Men dom är helt underbara båda två Älskar dom så otroligt mycket.
Har två katter, en gul gosig klumpig katt som heter King Kong och en hårig hårboll som heter Smulan.
Detta är mitt liv som jag inte vill byta ut mot något som jag kommer att skriva om

Malabuz stökiga liv, med massor av kärlek

Kommentarer:

1 Andrea:

Hejsan! Jag har en design på min sida som du kan (vinna) gratis! Kolla in om de e nåt du tycker är intressant! / Andrea

2 Lotta:

Det var en fin blogg du har fått.

kram Lotta

3 Isabell:

Det ända du vill bytta ut är att bo iskåne...

pussar o kramar syster dotter...

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentera här: