Är så ledsen.

Här sitter jag.. jag och min familj skulle sitta hos min mamma och äta julmat just nu.
Vår bil gick isönder häromdagen, vi skulle låna Lills bil men det gick inte till slut. Tåg och Hyra bil va för dyrt (i dessa tider) så fast blev jag och jag är helt knäckt. Usch jag hatar detta jag vill vara hos min familj mina nära och kära. Jag älskar julen och julen betyder oehört mycket för mig.

Ni som läser detta av min familj, snälla krama varandra från mig saknar er jätte mycket och jag är så ledsen. Ska försöka komma ner så fort som möjligt och ta en runda till er alla.

Idag städar vi lite, sen ska vi till nybro och titta och handla lite, sen blir det nog pulkaåkning med barnen.


God jul på er!

Kommentarer:

1 Fam Persson:

Ja inte roligt att vara isär när det är jul ,men känns lite som det kanske var planerat något annat, i från den ni skulle låna bilen av !!!!

Men vi saknar er oxå !!!



kram och pussar ifrån skåne

2 Isabell:

Jag saknar er jätte mycket hoppas att vi ses snart.

Men mest av allt saknar jag dig.



Karamar din systerdotten!!

Kommentera här: