Grattis vår stora Kille!

Hipp hipp hurra på Tors Födelsedag!

Han fyller 9 år, stora killen.
Vi försökte sjunga för honom men både jag och Kim är super hesa (speciellt på morgonen) Så det blev: ja må han leva...upp å hoppa grattis grattis grattis!

Han fick frukost på sängen och mysiga tända ljus och så klart födelsedagsflaggan.
Han fick två paket, ett från oss och ett från lillebror.

 Nyvaken (eller så jätte nyvaken va han inte, jag hade hört honom ca en halvtimme innan jag gick upp, han låg och väntade på att vi skulle komma)
Glad 9 åring öppnar paket
 Äta lite macka

 Ett stort lego paket från mamma och pappa. På baksidan kan man se att det är jätte mycket grejer i, det är olika fordon med. Han blev super glad

 Den lite mindre från Dante, det blev en stor hit den med.

Dante va inte med och grattade för han sov, vi ville inte väcka honom eftersom han hade varit vaken sen 3.30 till 5.20 i morse.

Nu på förmiddagen ska jag baka tårtbottnar, sen plocka undan lite och sen tror jag att svärmor skulle komma med dammsugaren efter 12 nån gång. Efter 16.00 kommer dom på fika och ska gratta Tor. Det blir inget jätte stort kalas. Det blir ett mysig familjekalas idag. Han hade ju ett barnkalas i lördags som det va fullt ös på.

Det kommer säkert mer uppdatering här på detta inlägget under dagen så ni som är nyfikna på hur dagen blir kan ju kika in igen.

Kommentarer:

1 ?:

Äger Ni ingen egen dammsugare eftersom det verkar som din svärmor dammsugare ofta :) Eller kan du inte för foglossningen ? Grattis till eran son

2 Fam Persson:

Grattis i efterskott !!

Önskar vi i höör

Kommentera här: