Julafton började tidigt, halv fyra!!!

God jul på er alla. 
Julafton startade tidigt.. halv fyra vaknade Dante och va jätte pigg. kl sex såg han paketen som låg brevid hans säng och de öppnade han ju såklart med en gång. Det va ett par strumpor, batteri och en radiostyrd traktor. Han blev överlycklig. Han gick sen och väckte Tor, som oxå såg sina paket. Han fick strumpor och en transformers.. lycka!!! Så dom har lekt massa nu på morgonen och så har vi ätit frukost. Kim och jag är jätte trötta.. men vi ska bara mysa hela dagen.

Svärföräldrarna kommer idag med och firar jul med oss.

Tomten hade ju varit och lämnat en massa julklappar under granen i natt med. Me dom fick jag plocka bort igen eftersom Dante ville öppna alla på en gång. Han förstod inte varför dom låg där om man inte får öppna dom.

Nu ska jag gå och mysa ner mig i soffan med mina killar.

god jul!

Kommentarer:

1 Isabell:

Ja det var tidigt men det är ju mysit att mysa tycker jag ivarje fall.

Kram Syster Dotter

Kommentera här: