...

Min mamma och familj kom upp vid halv ett idag, då åt vi mat och pratade lite. Sen kokade vi kaffe och packade till grabbarna som skulle på traktorpulling idag. Dante somnade och Grabbarna åkte iväg.
Mamma och jag satt på framsidan och solade lite och vid halv tre väckte jag Dante och vi cyklade till orrenässjön.
Dante hade fått en flytväst av mormor som han provade. Det gick jätte bra och han lekte och plaskade och hoppade från bryggan. Efter en timmes bad och glassätandes cyklade vi hem och och pulade lite i köket sen satte vi oss på baksidan och tog oss lite kvälls macka och lite fil, Dante lekte och cyklade och bara myste av uppmärksamheten av oss. Sen gick vi in och Dante duschade och fick på sig pyjamas och sen fick han lite osbågar och satt och tittade lite på barnprogramet. Min mamma duschar nu och jag ska strax gå och duscha jag med. sen är det nog lägdags för Dante man och Sen ska vi titta på sommarkrysset och jag ska nog ta fram lite chips är så sugen på det.

Grabbarna kommer nog inte hem förren i sent ikväll.

Kommentarer:

1 Sofie:

Goder morgon ha Inte sovit sen 04.35 Imorse vaken en haha hoppas helgn har varit bra

2 Sofie:

Hellu kan Ni kolla med Kent å Kim kan hämta framskärmen hos sin PAppa när han ska häma ängen!!

3 sofie:

Hallå!

Idag åker jag Ska sniffa Hugo BOSS MInsann !!! HAHA ...Hoppas du hade det trevligt med dina föräldrar börjar få lite Maria absinens så vi får ses när jag Kommer hem ;) Har en del att berätta!! Kram!

4 Diana:

Tittar in lite på din blogg igen.. spännande!! Hänga me lite i ert liv nu när vi inte träffas så ofta!!! Får se till o träffas när ni är nere. Kraaaam på er alla! /Diana m familj <3

Kommentera här: