Kommentar

Caroline  om Lite allt möjligt prat:
"Skönt att höra att du mår lite bättre nu och kan fokusera på dom små du redan har :) Men det lät verkligen inte roligt det du gick igenom igår... usch. Angående sorgen så gäller det väl att försöka tänka att något inte blev helt rätt denna gången, och att det då ändå är bättre att få veta det så pass tidigt i graviditeten som du fick, och inte långt senare. Säkert svårt att tänka så när man själv går igenom det dock =( Men jag blir glad av att du redan kan se er försöka bli gravida igen! :) Kram."

Ja det va skönt att jag inte va så långt gången, att som du sa att det va ju fel på bebisen så då va det ju lika bra det som hände. Vi kommer att kämpa på igen sen. Hoppas på bättre tur nästa gång.




Jag är så glad att jag har så bra vänner! Tack ni... Jag har fått så fina kommentarer och jag är glad att ha ert stöd


Kommentarer:

1 Anonym:

hej , ja du lät väldigt sur.

Jag har med ett missfall bakom mig , v 12 tror jag att det var.



Fick tabletter så att jag skulle blöda ut allt.

Jobbigt var det , man hade liksom gått 12 veckor och trott att det skulle bli nått av det.



Mvh Sandra!

2 rebecca:

Svar Ja visst är det spännande! =) Lycka till med Dantes inskolning på måndag, du får se till att uppdatera i bloggen så man kan kika hur det går. :)



Oh vad skönt att en som är förskolelärare med säger att det bara gäller ett par sekunder som barnet är ledset. Känns lite bättre när någon som jobbar på ett dagis säger det med. :)

3 Gunhild:

vad tråkigt för er om grynet, inget roligt när det gått ett tag heller. o jag som bara malde på som vanilgt idag på kyrkis, förlåt, känner mig skittaskig efter att jag vet nu. Skulle fan aldrig sagt nåt, inte lätt sånt o jag bara fatar ingenting...:-( Kramar till både dig o kim (fast kim kanske inte e för karmar :-) ) o vet att ni kommer få en till sen igen.

4 Mariel:

tråkigt att höra =/

Kommentera här: