julhaltar!!

Idag har vi varit i kalmar och köpt julklappar till Tor och Dante plus födelsedagspresenter till Tor.
Vi åkte först till Coop sen till Maxi, sen in till stan och gick runder. Först till BR sen till Lekluste sen till Oj toys. Det har varit super mysigt och sönt att få vara själv med kim. Vi åt middag på kina och mara myste.

Vi kollade även på lite kläder men köpte inget, men däremot massa julklappar och vi är så nöjda. Nu är det klart och vi kan bara ta det lungt resten av julen.

Jag har som jag gissade så jävla ont, kan inte röra en muskel och har ont i huvudet.. men smällar man får ta av att gå på stan precis hela dagen. Hoppas bara jag kan sova nu i natt.. nu när vi e barnlediga med ju.

I morgon ska vi hämta våra busar efter vi har vaknat så ska vi ta och fixa färdigt Tors rum och börja med Dantes, sen ner till stan och handla mat. efter det så blir det nog en omgång målning på Dantes rum och om vi orkar och hinner så målar vi yterligen en gång så att det blir färdigt.. så kan vi bara städa och bära in Lillemans saker på måndag. Då kan vi även börja med "nya" sovrutiner för honom.

Nu ska jag gå och nanna kudden, mina ögon dom svider. Mannen min ska nog fixa sin blogg han med (kolla in hans med) Sen ska han nog spela lite om jag känner honom rätt ;-)

ehhh ja det va nog inte mer.. ska gå och gömma undan alla paket ska bli roligt till julafton och se änglarnas (humhum) miner när dom öppnar paketen.


Gonatt på er önskar den haltande flodhästen

Kommentera här: