7 augusti Vår Bröllopsdag!!

Ja jag vaknade som sagt halv fem och vände och vred mig till halv sju då jag gick upp. Satt och njöt av tysnaden ett tag i köket tills jag gick och duschade. Allt gick ganska bra.. lite stressigt men ändå gick det som förväntat. Barnen blev klädda och jag sminkade mig och Ted kom och fixade min frisyr som blev galet bra och som den höll!!!! Hela kvällen lång.

Jag och Magnus åkte med en cadillac till Kyrkan där alla stod och väntade.
Sen började vigslen och allt var så fint <3

Festen gick gallant och alla var till så stor hjälp. Annika hade fixat lekar och tävling där folk vann olika saker till vår stora lycka hahaha.

Vi fick en massa fint till Vincent som tackar så mycket och vi fick pengar till vår resa som nu är bokad. På lördag åker vi, hela familjen till kolmården och vi ska bo på hotell. Det ska bli jätte mysigt och roligt och jag eller VI längter så mycket till vi ska åka.

På kvällen städade vi undan och åkte hem. Där satt vi och pratade och tog det lungt. Sen gick jag och Kim ut till vår bnröllopssvit.. husvagnen som var bäddad och klar.

klockan två på natten blev vi ju inte ensama då Kims chef och flickvän. och Lill och Micke och två andra kom och busade med oss. Dom lyste med en otroligt stark laserlampa och höll låda. haha blev grattade och till sist fick vi gå och lägga oss igen :-)



Vem var det som vann på lottot då?
Jo i
Januari ska Roffe vara barnvakt
Februari ska ska Johanna bjuda på semlor
Mars ska Joakim bjuda på våfflor
April ska Evelina hjälpa Kim att vaxa bilen
Maj ska svärmor bjuda på picknick
Juni ska Johan fira natonaldagen med oss.
Juli ska Pernilla bjuda på glass
Augusti ska Emillie påminna Kim om bröllopsdagen
September ska Magnus bjuda ut oss på svamp eller bärplockning
Oktober ska Sara bjuda på Pizza
November ska Micke hjälpa mig att putsa fönster (det bästa) haha
December ska Dennis gå lucia.



Glöm nu inte det folk hehe

Kommentera här: