lite bilder och lite babbel

 

 

Tre av mina Fem älsklingar, ja för Tor och Olli är ju inte med.
Idag tar vi det bara lungt, vi var först nere i Nybro och handlade godis på förmiddagen. Men sen har vi bara tagit det lugnt.. ungarna har lekt och jag å Kim har spelat tvspel. hahaha.
Men sen kände jag för att gå en runda så jag ringde Jessica och så stoppade jag ner Vini i vagnen och ut med hunden. Det var jätte skönt att komma ut och gå i den friska luften och att få babbla lite.

Nu sover både Viniboy och Dantebus. Dom samlar krafter till ikväll då vi ska äta gott och mysa innan det blir till att panga lite.. hihi

Mimmi tröjan har Dante valt/tjatat till sig för det är ju hans favorit på.. mimmi!!
Vincent har även nya kläder på sig med.. bra köp på mellandagsrean.


 

Jag har haft en vagn liggandes men som har varit isönder.. men nu har jag fixat den så nu har Vini ett nytt åk!!

 
Jag köpte mig ett linne med på rean, syns dåligt men väldigt snyggt är det.

Kommentarer:

1 jessica:

vad fina bilder:)<3

2 Sara:

Äntligen ett riktigt vagnmärke!! hehehe



// "teutonia-lover"



Kommentera här: