slutrapport till buzzador, oj vad nöjd jag är.

Jag har ju berättat innan om att jag är med i Buzzador, där man får möjligheten att prova på olika prudukter och sen få ge ut och prata om dom olika prudokterna till folk. Det har varit jätte kul och jag gav ut prover till bland annat min mammagrupp.

Jag har även provat produkten själv på mina tre barn men främst på den minsta... Viniboyen :-)
p.s den funkar utmärkt på gubben i huset med han blev len som en barnrumpa..


Jo det som jag fick hem nu är Natusan first touch som är en ny serie främst för nyfödda barn. Då fick jag hem både barnolja och badtvål/schampo.

Oljan är grym att massera in efter badet och tvålen lödrar jätte mysigt i badet. Jag kommer fortsätta köpa det när flaskorna är slut. Jag är helnöjd faktiskt :-)


Kommentarer:

1 jessica:

hoppas du sparade en åt mig;) kram

Kommentera här: