stolt mamma så jag spricker

Viniboyen växer och han utvecklas med en rysslig fart. Nu skrattar han med hela kroppen och han är jäätte intresserad av sin omgivning. Han studerar och pratar med alla. Han är värkligen med och ja intresserad.

Nu har han börjat vilja greppa om saker och han försöker få allt till munnen. Han daskar till leksakerna och om han lyckas få tag på nått så åker direkt in i munnen.

Han har inte viljat ligga på magen innan utan då har det blivit ett ryssligt liv, fast att han är stark i nacken och fixar det galant så har det inget varit något skoj att ligga så.

Men som man brukar göra så testar jag lite varjedag och idag har han tyckte han det var jätte kul. Han har legat och pratat och tittat på sina saker och helt plötsligt.. vipps så lägger han sig på rygg! Wow lixom... jag vänder tillbaka honom och han tittar vidare, vipps så vänder han sig till rygg igen och igen och igen. Fyra gånger på raken och jag tar fram kamran. Filmar lite och han vänder sig nån gång till. Vilken grej och vad glad man blir av när dom gör något nytt. Han är min kippa min goding. Älskar honom så jädrans mycket och tycker han är bådårande söt. Ni ska få se filmen :-)




Igår var jag hos Sara. Lika trevligt varje gång. Dante och Wilma lekte och busade och det dracks kaffe!
Vi pratade lite om tårtor och jag tror jag har bestämmt smakerna nu till vår bröllopstårta :-)
Hon gör ju så otroligt fina tårtor.

Måste visa en bild på Vini med då han sätter sig upp i babysittern. Men jag han inte ta fram kamran tillräckligt fort så på bilden så är han påväg tillbaka igen så han var faktiskt liite mer upprätt men det struntar vi i nu. hehe

Kommentera här: