Vad är det och när kommer den?

När Kommer bebisen och Vad är det för kön? Den beräknade födelsen är den 2 April

Jag tror att det är en Kille som kommer den 27 Mars (blev ju inte så)

Emelie Då gissar jag på en flicka den 3:e April :)
Brukar alltid ha fel, men kul ändå.

Shannara Skulle ju gäääärna se en bild av magen rakt från sidan först... I typ januari eller februari... ler
Får jag vänta med att gissa?

mandis04 Hade tänkt gissa på en tjej 3:e april, men får tänka om eftersom nån hann före ;)
En tjej den 31:e mars vid 9-tiden på morgonen blir min gissning då :) bebisen kommer väga 4115gr och vara 51cm :)  
Annika  Hej Maria, får man helgardera? 3 april en liten tjej, 6 april en liten kille. De e mina gissningar, eftersom de inte blir på min födelsedag. Kram

Louise Hej!! bara bebisen inte kommer den 21 mars heheh då är det emilias födelsedag..
Det hade varit kul om det blev en flicka:) Jag gissar på 31 Mars

Isabell
Jag tror att det blir en flicka den 1-4april

Anna
Gissar på pojke

Caroline 
Tror på onsag, den 31:e. Könet är mycket svårare, hihi... men lite känning av en flicka faktiskt.




Kommentarer:

1 mandis04:

Då ska vi se, jag kompletterar min gissning med vikt och längd här nu då :) hmm, dom säger ju att andra barnet väger lite mer än första, så jag tror att bebisen kommer väga 4115gr och vara 51cm :) Spännande spännande, hoppas ju lite att jag har rätt, att det bara är tre dagar kvar, men för din skull med värken så hoppas jag att ni redan snart är på väg in :)

2 Caroline:

Meh- jag har ju också gissat i ett inlägg nångång! Tror i alla fall på onsag, den 31:e. Könet är mycket svårare, hihi... men lite känning av en flicka faktiskt. Hoppas ni hade trevligt på bio? Vi var också på bio igår, Shutter Island. Nu- städdags. Kul söndag. Hoppas på bebsi snart! Kram

Kommentera här: