Kiss me

Usch vad sliten jag är. Känns i hela min kropp att jag inte har sovit så värs bra på flera veckor (år)
Inatt var jag uppe med Vincent flera gånger. Tröstade och vaggade runt. Han var så otroligt snorig och kunde inte ligga ner. Men så fort jag tog upp honom och han fick sitta så släppte det. Jag sög ut (med en nässug det mesta jag kunde men ungen bara vrålade och vred sig hundra varv runt med huvdet så det är inte det lättaste. Han fick även en flaska ersättning i natt eftersom han hade svårt med att ligga och äta på bröstet. Sen fick han sova på en stor kudde så att han halvsatt upp typ. Men om det blir likadant i natt så ska jag se om han inte kan sova i bilstolen, tror det är lättare.
Just nu sover han, han sover inte särskillt länge tyvärr.

Dom andra pojkarna är i skolan och dagis. I morgon ska Dante ta dagisfoto. Hoppas på att det blir bra. Tor har redan tagit och jag såg det på nätet igår. Det kommer bli jätte fint. Men det blir alla hans kort, han är mycket vacker och fotografisk eller vad det heter. Tror han hade passat som model hihi.

Hoppas på att Dantebus kan sitta stilla så att han fasnar på kort han med.

Igår gjorde vi inte så mycket, tog det lugnt och Tor var på scouterna, det tycker han är jätte kul.
Idag har jag inte gjort så mycket iheller, lääämnat Dante på dagis sen ätit frukost och suttit vid datorn. Lekt och roat Vini och gett honom lite morotspure som han avskydde. Tror jag ska försöka mig på att ge honom lite annan pure med potatis/pasta/eller dylikt med kött/fisk/kykling... en pure med mer smak "riktig" mat för morot,majs och potatis bara klöks han av.

Jag har även försökt mig på attt städa lite, har gjort färdigt köket mer har jag inte hunnit med, nu ska jag äta sen hämta Dante. Får försöka göra färdigt sen.


Ni glömmer inte min frågestund!!!!







Klockan: 13.13
Humör: rätt bra, himla trött bara
Kläder: Jeans och linne.
Hår: Uppsatt!
Smink: nada.
Undran: Jag vet inte, jag undrar inget just nu.
Innan: städade.
Nu: Äta sen hämta Dante.
Gillar: Mina barn!
Gillar inte: Det konstiga vädret.
Borde: sluta fasna här.
Låt: Cansis - Kiss Me

Kommentarer:

1 Emma:

Mamma lägger taco chips i botten, sen ost, sen taco köttfärs, sen en blandning av vispad grädde och chilisås och salt. Sen grönsaker längst upp så som sallad och tomat.



Brevid brukar vi ha majs och fetaost..



Behöver man lösenord på din blogg kom upp en ruta om det ??



MVH Emma

Kommentera här: