Inskolning 2

Ja då var det andra dagen på dagis och den gick lika bra. Han grejar och leker. Men nått som jag tänkte på är att pedagogerna inte "är" med honom så mycket. Jag vet att när jag har jobbat innan så har ju en pedagog egnat all sin tid till barnet och leker och pratar mycket med den så att den lär känna sin frökeb typ. När jag skolade in Dante på dagis gjorde dom samma sak att en var med honom rätt mycket. Men jag tycker inte det är så alls längre! Känns lite dumt och tråkigt. Men om det är likadant i morgon så får jag väl fråga =)

Här är dom ute och leker, mina goa ongar!



Vid 11 cyklade vi hem och åt.. sen var Vincent tröttare än tröttast så jag la honom i sin säng. (ja vi har börjat projektet att avvänga honom med att snutta sig till söms, så vi lägger honom själv så han lär sig att kunna somna och somna om själv) och skrek och härjade en stund men sen blev det tyst och jag tittade till honom!



Älskade lilla barn! Mitt hjärtegryn så kan du ju inte sova!!
Nej så bädda ner min onge och nu har han sovit i 1,5 timme och sover än.

Kommentarer:

1 Älskade Ängel:

Passa på!

Sista dagen idag. Var med och tävla om ett fint personligt set till ditt barn =)

Kommentera här: