Dante i dockhimmelriket

Jag e på gott hurmör, skit jag älskar mina barn och man och jag känner ett lyckorus bara jag tänker på dom *love*

Idag är jag även glad för att min bästa Sara och Wilma kommer på lek och bus idag. Massa fika ska vi trycka i oss och snacka en massa. Det var såå längesen vi träffades nu så det ska bli redigt skoj!

Igår var vi och fikade hos Kims kompis Micke och hans tjej. Mysigt det med och det var en trevlig kväll. Men det var nog ändå Dante som njöt mest skulle jag tro. Han hamnade i trans i flickornas rum. Han lekte massa och han lekte verkligen.
Det är ju så kul att lyssna på när han ligger på golvet och leker med en massa figurer och barbis och har en låtsasdialog mellan dockorna. Han låtsades att dom åkte och handlade och en massa annat. Han var där inne stort sätt hela kvällen.

Men det bästa av allt var ju att han fick ett dockhus av Micke och Emelie. Han blev så glad och sa med en gång att vi skulle ta med den hem.

Väl hemma satt han i köket och lekte och det var inte populart när jag sa att han fick leka med det i morgon då han måste gå och lägga sig.
Men i morse kom han och bara strålade sa- mamma... jag älskar mitt hus!

Nej nu måste jag gå, men ville bara sätta mig och skriva ner några rader. ha det gott =)

Kommentera här: