Rasar

Dålig uppdatering... men har inte så dåligt samvete över det dierkt. Det har varit sjuka barn och en massa gnäll. Inga roliga nätter och då blir man väldigt trött på dagarna och om man är trött så har man inga ideer till några blogginlägg.

Men nu tänkte jag skriva inlägg =)




Nu är jag nere på 82 kg =) Jag ser mig fortfarande som tjock och jag har mina dagar då man känner sig skit ful och äcklig men tjoho jag är på rätt väg och jag lääängter till våren då jag vet att det kommer bli mer lockande att gå ut och man kan ta med sig hunden.. för min underbara voffsing är ju intet stort fan av snö och kyla.

Vissa dagar trycker jag in onyttigheter och mår riktigt dåligt efteråt.. men jag försöker ändå (ibland) skärpa till mig och äta sunt och ut och röra på mig.. men skit det märks tydligt att jag har gått ner en massa för alla kläder är förstora och bara ramlar av mig, jag ska köpa nya kläder snart =)

Kommentarer:

1 sofie:

JA det synns verkligen men shit 43 kg =).

Hur har du gjort? Jag ska gifta mej i JUli så jag försöker ocksågå ner =).Jo den där kassörskan va ju lite väl störd..Hoppas allt e bramed er å så Kram

2 Didrikhelena:

Enjoy your website very much. Good job!

Kommentera här: