Helgens bravader

Ja nu sitter jag här igen...

Vår status just nu är: Kim är ute och byter däck på vår bil som förhoppningsvis är såld på måndag eller tisdag. Vi har köpt en ny bil som vi ska hämta på måndag eller tisdags. det är en ford mondeo =)
Tor och Dante är uppe och städar deras rum, får se när det blir färdigt.. har hotat med att det inte blir något lekande eller tv-tittande fören det är färdigt där uppe. Just nu bråkar dom bara men vi får se när dom tar det på allvar.. inte kul att vara inne hela dagen kanske. hihi =)
Vincent sitter just nu här vid mig på golvet och babblar och leker med sin napp. Han e lite smågnällig emelanåt.. lite trött e han nog allt.
Jag då.. jo jag har plockat unden lite i köket och hallen, e bara lite småplock i tv-rummet men det tar jag sen.
Vi får se vad dagen har att erbjuda... just nu är det inga planer på G iaf.

Igår var vi i kalmar hela dagen. Tittade lite i affärer. Jag köpte en helt underbar blus/klänning/tunika.. eller vad det nu kallas för. Jätte häftig och härlig i färgerna. Den satt skit snyggt på. Jo jag är jätte nöjd med den.


 
Nu gjorde kamran bilden väldigt orättvis.. färgerna är lite annorlunda än vad bilden visar och den ser ju inte så märkvärdigt ut på en galje men den satt och var skit snygg på. Tror jag ska ha den på nästa fredag.. då det blir kanske lite party party =)

Vi var på BR med där dom hade rea på vissa saker. Dante hittade en new baby born docka för 149kr... den har tidigare kostat runt 350kr tidigare. Det tycket jag var super så den köpte jag.. Så igår lekte han med den hela kvällen. Han badade med den. Gav den välling i MASSOR så att den både fick kissa i badkaret, i pottan och på golvet =) Han bytte blöja och klädde på och av den ett antal gånger. Han gav den mat och bäddade ner den i sängen hos sig när han skulle sova. (men sen smög han själv upp när hans bebis hade somnat och tillbringade hela kvällen och in till natten med sina trötta föräldrar som ville ha lite vuxen-egen-mys-tid... (han hade dock sovit i en timme mellan halv sex och halv sju i bilen hem så han var pigg!) strax efter kl 12 gick vi och la oss och somnade på två röda.
Igår var vi även på Leos lekland hela familjen. Det var jätte mycket folk men roligt var det. Tyvärr blev det inga kort tagna men det gör inget. Innan dess var vi på Mc Donalds och käkade lite, Tor blev ansiktsmålad men Dante ville inte. Tyvärr blev det inget kort taget då iheller.. Ja sen gjorde vi inte så värt mycket till igår. Kollade på Jackass deras nyaste.. Gud vad dom måste vara rika.. och riktigt dumma i huvudet!!

Nu sover Viniboy och Tor och Dante har städat färdigt och är ute och leker. Det är tyst och skönt här hemma =)

 

Kommentarer:

1 Anonym:

Nice! Den var skitsnygg!

Kommentera här: