Lingonpizza.. ja 15minuter..en kvart

Nä nu får jag ju skärpa mig, jag bloggar ju knappt ingenting längre! Men det är ju lite så att man gör lite andra saker.

Men jag gillar ju att blogga så nu får ni ett inlägg =) Dagarna rullar på, pissigt väder tyvär men igår och idag är det ju sol så härligt. Kim och jag jobbar på, vist ibland känns det lite tråkigt.. alla andra har semester och mgås med sina barn medans vi lämnar bort våra och jobbar. Men som tur är jobbar jag inte så många timmar så jag är ju hemma med barnen ändå.

Jag trivs hur bra som helst på jobbet, jätte kul. Lite svettigt, mycket spring och ibland är det tufft. men KUL.. jätte kul och jag är glad att jag kommer ut och får träffa andra och inte bara vara hemma och vara mamma. 
Jag ska iväg i eftermiddag igen och jobba och då ska barnen vara hos farfar en stund innan Kim kommer och hämtar dom.
När jag slutar jobbet idag ska vi åka ner till Nybro för att handla lite, kanske äta nått gott. Jag är sen ledig och jobbar igen på fredagmorgon- då ska barnen vara hos grannen en stund och lördag och söndag ska jag jobba! 

På Måndag åker jag och Pojkarna med tåg ner till skåne och vi läängtar så. Dante kryssar i kalendern och säger ofta stort sätt varjedag att han längtar efter mormor och morfar, att han älskar dom! 
Han pratar ofta med mormor i telefonen men nu är det dags för oss att träffa dom. Jag behöver VERKLIGEN komma här ifrån med. Komma ner och andas lite redig skåneluft och få vara med dom man tycker om!

Kim kommer sen ner på fredagen med Olli som han lämnar hos min "tant" Ella och på lördagen ska vi på Logdans.. redig bonnadans! haha.
ska bli skoj.


Lite bilder med:

Mina barn älskar Pizza så när vi sa häromdagen till barnen -ska vi köpa pizza till ikväll så hade vi förväntat oss ett glatt JAA!
Men istället säger Dante -nee inte pizza. Jag vill ha Lingon!
??
Haha denna unge =)
Vi hade inte någon lingonsylt, brukar inte ha det så jag förstår inte vart han har fått det ifrån. men på senaste tiden så har han inte velat ha frukost,middag eller nån mat utan han säger att han vill ha Lingon (han får ju såklart inte lingon till mat!!)
Så pappa Kim körde iväg till tempo köpte lingon och påväg hem köpte han pizza.

Lingonpizza var det beställt ja!
 
Gofisen


Vincent är så glad i bilar, han vill mecka och fixa och dona med dom och det bästa han vet är när han får vara med pappa och fixa sin raggarbil. Han är så smart och duktig



Kommentarer:

1 Annika:

Tur Ella inte läser din blogg "tant" Ella..... Tur att Olli inte va där fler dar, är inte säker på att han följt med hem då.

Kommentera här: