Aloe kick

Nu känner jag mig frisk igen. Har lite hosta men det struntar vi i nu =) Fast jag har ett gäng snorungar här hemma istället.. men det är ju sånna tider nu tyvärr.

Idag måndag har vi som i vanlig ordning varit på kyrkis, sen har jag "jobbat" lite med mitt aloevera.
Skrivit upp och gått igenom MåBra stunden jag ska ha på lördag.

Nu ska jag hålla i det själv och jag är dödsnervös och jätte taggad!! Nervös för att jag är rädd att jag ska säga fel.. inte kunna svara på frågorna och stå där som ett frågetecken själv..
Fast jag känner att jag kan det här och jag älskar att jobba med det!
 Gud vad kul detta är.
Man växer som person och jag är stolt över att jag idag har pratat i telefon med massa folk som jag inte känner så jätte väl, jag är glad att jag tog beslutet att fixa tre MåBra stunder denna månaden plus att jag ska hålla i dom själv. =)

Imorgon är det lite mer att fixa och jag ser fram emot det faktiskt. Det ska bli kul att få berätta hur underbara dessa produkter är. Ni som har missat vad det är jag pratar om kan smidigt och lätt läsa allt under kategorin AloeVera i sidomenyn. Även ni som är sugna på att ha en MåBrastund eller veta mer kan bara säga till så berättar jag gärna.


 
Aloe Vera, en grönsak som kan göra en suris till en gladis, i kropp och själ.

Kommentera här: