vika,tänka,buzza

Nu har det gått en månad, i morgon är det 1 april och det är bara 9 dagar kvar tills lillekillen här hemma blir 1år. pust. Håller just nu på att leta fyllning till hans tårta, men tror det blir choklad och hallon.

Idag har jag tvättat och vikt en himmla massa tvätt. Ska försöka bli av med all skittvätt.. men det tar nog några dar.. suck. I morgon blir det nog till att städa (igen) och kanske åka ner och handla.

På lördag ska vi på Dop.. då ska pojkarnas kusin döpas till Kelly Fanny Lill. Gulliga namn tycker jag.
Söndag tror jag inte är planerat nått.. får se =)

Den 20 april ska jag och småkillarna åka tåg.. Dante Längtar och frågar varje dag nu när vi ska åka. Vist det ska bli jätte kul men även en utmaning att åka med två rastlösa busungar i två och en halv timme.
Jag tänkte jag skulle köpa en ask med färgpennor och en pysselbok till Dante som han kan ha med sig om han blir uttråkad. Men vad ska jag fixa till Vincent?

Har ni några ideer hur jag ska aktivera en Vild 1 åring i 2,5 timme? Han sitter lixom aldrig still och har aldrig gjort. Han fyller ju år innan vi åker så jag kan ju ge honom nått i födelsedagspressent som han får ha på tåget med VAD?? Någon som har förslag?

Vi kommer ju även köpa lite dricka och kex att mumsa på. 
Smoothie är ju perfekt! Jag har fått hem några stycken som barnen har testat. Men jag tycker dom är jätte goda  oxå =) 


Det är ifrån Buzzador som jag har fått chansen att få testa smoothies från Nestle.

Kommentarer:

1 Elina:

Hm, kanske se till att inte köpa något med för mycket socker i? Då blir det spring i benen! Och till Vincent, kanske några böcker att läsa? Att köpa målarblock och pennor är en kanon ide, men det kan väl funka till Vincent också även om det inte "fungerar" lika länge? Kanske något att lyssna på?

Kommentera här: