Dags att skriva några rader.

jopp nu är det väl dags att skriva några ord.

Jag och Kim har börjat jobba och det känns riktigt kul.

Tor fyllde tolv den 21 och vi saknade honom enormt. Men han var glad och gladare blev han när vi berättade att presenter väntar på honom när han kommer.






Älskade Tor <3

Ja och sen var det lilkejulafton hos mamma och som vanligt var det hur trevligt som helst. Goaste syskonen och massa barn. Glögg och pepparkakor. Julmat i massor. Frukt och gottis. Sen mammas underbara risallamalta. Mums!!!

Tomten kom ju oxå till barnen. Dom fick två paket var och fick träffa tomten som dom har längtat.















Små fick ett fiskespö med tillhörande fiskar och varsitt lego brandbil som vi har byggt ihop idag.







Vi vuxna körde julklappsspelet och det var verkligen super super kul!!!

Åkte sen hem med trötta barn som somnade i bilen.



Julaftonsmorgon fick små morgonpaket som bestod av små kryp som går på batteri. Jätte kul och dom roade sig länge så vi kunde dra oss i den varma goa sängen innan vi steg upp för att äta en stor brakfrukost.









Katterna fick sig ett julbord med. Ost,leverkorv, skinka.

Sen packade vi ihop oss och åkte till syster.







Massa paket blev det. Vi åt julmat så det stod ur öronen och kollade på Kalle Anka såklart.













Efter Kalle.... öppnade vi paket!!!







Dante och Vincent har fått lite paket och väntar snällt på mer.

Olli och Millebus fick oxå paket och vi blev helt förvånade då Olli blev som tokig och öppnade paketen med väldig fart!! när hans paket var slut gick han på Dantes stora! haha.







Så vad fick då små?? oj massor men ändå lagom tycker jag. Jag har säkert glömt något och vissa grejer orkar jag helt enkelt inte ta kort på.


















Dante har börjat intressera sig för bokstäver och att skriva så han fick en hel bunt med "skolböcker" medans Vincent fick målarbok (inte med på bild)
Dom fick som sagt mer men det får jag visa en annan dag. Men vad jag fick av Kim måste jag visa...





Armband <3

Kommentera här: