Jag är så glad så glad... Och lite trött. ...

-573471840615145 (MMS)

Jag är så glad så glad... Och lite trött. Jag har fått jobb och började i måndags. :-) Det är som assistent och jag har gått brevid nu i två dagar och det har varit super. I morgon ska jag göra allting själv fast där är en med mig och ser, sen på eftermiddagen är jag själv!! Så glad!! Om allt sen känns bra och jag känner mig redo så kommer jag få jobba i två veckor sen Som semestervikarie. Efter det så tror jag det nya schemat sätts igång och då har även lilla jag fått tider. Så kul. Men jag är trött som fan. Går upp kvart i sex och det är jag inte van vid. Kim lämnar små på dagis innan hans jobb så dom är oxå trötta. Men så skönt med ett jobb som jag verkligen gillar och jag tror jag kommer trivas jätte bra med.

Kommentera här: