Ooh ajajajaaj buff oh ajaj buff!! Det har ...

mms_img103383403 (MMS)

Ooh ajajajaaj buff oh ajaj buff!! Det har hänt en massa grejer men orken att blogga har inte varit där. Eller ja orken kanske.. Men lust och tid har inte funnits. Vincent har varit sjuk och är fortfarande inte helt 100. Han ligger typ på 98 nu. :-) . Men iaf efter hög hög feber och sovit dygnet runt, japp jag skojar inte. Sen öroninflamation och urinvägsinflamation (tror vi) medicin som inte funka att ge och byte till annan medicin och har varit på vc två gånger med två olika läkare och samtal till 1177 är han mycket bättre. Men vi är trötta. Vi har hört i över en vecka aj aj aj. Sen gråt och överdrivet jobbigt gnällande. Jag har tyckt så jädrans synd om honom. Jag har varit otroligt orolig över honom och haft en klump i magen och en i halsen. Nu kämpar vi med medicin och gnäll. Han är frisk men fasnat i gnället. Lägg sen på 2 års trotsen med mycket jag kan själv och ingen får hjälpa. Han blir så arg och vrååålar höger än öronen klarar av. Allt ska vara på hans vis annars går jorden under. Sen Dante är hemsk!!! Nä men han har kommit i en sån fruktansvärt trotsålder att det bara "tjongar" om det. Fortfarande världens goaste men ett dunder hurmör. Han skiker, skäller, svär och smäller. Vissa dagar är mer jobbiga än andra. Tor är bara så tonåringsaktig att jag ibland inte kan fatta eller tänka mig hur jag ska fixa det när han väl kommer in i det på riktigt. Nä så mina barn har visa dagar varit mycket mycket billiga ;-) men det är vara att bita ihop och räkna till tio... Måånga gånger. Men lite skoj har ju hänt oxå. Bland annat en middagsbjudning, nya möbler,bantning,nytt jobb,bebisgos,fika och ev spännande "saker" händer till sommaren. Men allt skoj berättar jag en annan dag.

Kommentera här: