skit med

Åh vad jag är på dåligt hurmör, att det ska krångla hela jävla tiden då. Ja liiite irriterad är jag. Internet krånglar och har gjort ett bra tag nu, men dom har bara skyllt på driftfel. Ringde igår igen och då plötsligt var det inte driftfel och vi grejade och dom kollade och plötsligt funkade det igen. Skönt!! Men idag funkar inte det igen. Morr! Funkar gör det väll men är segt som sirap. Och inte nog med det så pajar datorn nu med, blev några hundra lappar fattigare nu då. Suck. Jag är trött, sliten och känner mig inget kul. Har ingen ork och är grinig!! Men tog barnen och cyklade till sjön så dom fick bada lite. Sen cyklade dom två stora upp till Kim å hans jobb. Jag och två små var hemma i åskvädret och byggde lego <3 i kväll har vi grejat med datorn med ingen framgång, har beställt nya grejer till den. Jag är irriterad över att tydligen går det inte mms blogga längre. Inga av mina inlägg kommer in. I morgon får vi se vad som händer!!

Kommentera här: