game over Maria

Nu är det sovadags för fru Maria Gunbjer. Mycket som händer i kropp och själ så är helt slut och om bara mina arma fötter kan sluta bränna och värka och ryggen med så hade ju det varit en liten fördel.

Nu ikväll har jag pysslat lite, Tagit fram och pyntat med julsaker. Jag fick lite ny energi då jag plockade fram allt fint. Älskar julen och nu när det är framme är jag redo att ta tag i det andra oxå.

Men i morgon ska jag till Eslöv på arbetsintervjun och sen hem för att sen åka till systeryster för en kopp kaafffe!

På fredag måste jag fixa och skicka in lite papper och annat grejs som är viktigt men som har glömts bort i allt flytt, sen måste jag fixa kläderna med och vika in i garderoberna.

Lördag vet jag inte riktigt mer än att det blir 1 luckan att öppna för dom små i deras kalender och det blir nog att bara försöka ta det lugnt den dagen. greja fixa dona.
Det blir kanske till att gå på upptäcktsfärd i Sösdala och leta efter en lekplats eller något annat skoj. Kim ska iväg på eftermiddagen men jag tror jag vill vara hemma och bara vara och mysa med Små och älsklingen. Det har varit mycket farande fram och tillbaka nu. haha.

Söndag första advent då vi äter mysfrukost och tänder ljuset <3
Mer fast planering är det inte än sålänge






Vincent tar kort på Dante och hans nya "jamas"....






åh så tar Vincent kort på sig själv på sin nya "jamas"

Kommentarer:

1 Sara:

Jag saknar dig redan som en tok min underbara vän! Sitter och funderar på när jag ska kunna ta mig ner till er och hälsa på!! Det måsta bli snart!!

Skickar en massa styrkande kramar till dig, ni kommer få det så bra och lycka till på intervjun nu!!

Svar: Jag saknar dig med och jag längtar tills du kommer. Vi har nog en hel del att tjööta om med en kopp kaffe :-P
Kram
Malabuz

Kommentera här: