luktar hallon



Mys med Viniboy. Det gick bra på vårdcentralen. Han fick ett nytt plåster av en annan sort som tål lite vatten med. Så när vi var färdiga fick Vincent en tia som han gick och köpte sig en bulle av. Sen cyklade vi hem. Vincent fikade och jag öppnade ett paket som hade kommit. Inte pyjamasen så den kanske kommer i morgon. Sen gick vi in i duschen. Han är ju väldigt skeptiskt över duschen sen olyckan, men han behövde tvättas/sköljas av lite. Så vi tog det försiktigt. Tvättade benen lite, händerna sen fick han luta sig fram så tvättade jag av håret lite snabbt. Men jobbigt var det tyckte Vincent men ju längre tid det tar innan han får duscha igen ju jobbigare blir det ju. Nu tvättade han sig med den mildaste schampot som fanns i affären så inget parfym alls. Men jag sa när vi var färdiga att nu luktar du hallon igen. Vincent bara log och sa -mmm gott.... tror minsann han tyckte det var rätt skönt att bli avduschad. Nu ska jag fixa lite grejer och hämta Dante om en stund och Kim kommer hem från jobbet strax efter.
Hoppas barnen somnar snabbt ikväll och inte jag (slocknar på soffan nästan varje kväll nu) så ska jag bara mysa med min älskade man. Se på film och gosa. <3

Kommentera här: