massa bilder och lite text

Det har nu gått en vecka som mjölkfri och vist är ungen allergisk =(  Prickarna försvann nästan med en gång. Så det måste ju vara så.
 
Men det funkar rätt bra =) Jag saknar ost och choklad bara!! Fast jag ska ju ändå inte äta det... haha.
BillieRay är go o glad som ett kexchoklad.
 
 
Bus med brollan =)
 
 
Åh vad jag älskar mina boys, Jag tycker dom är rätt syskonlika på dessa kort
 
 
I fredags var det sösdala marknad som vi såklart var på allihopa
 
 
 
Färgglad bebis. Mammas lilla kärlek
 
 
Vincent tar efter sin Keith men frågan är ju om det blev så mycket rätt här!!  Gofis
 
 
 
Sen har jag en Efterlysning!
Är det någon som har ett spjälsängstäcke som har samma mått som Ikeas påslakan som inte har någon användning av?? Jag skulle behöva ett täcke till Billie-Ray.
 
 
 

Kommentera här: