äsch bara en massa kvälls svammel

Då var dagen här! Dante börja skolan, i förskoleklass.. nollan lixom... jag fattar inte. Det låter klychigt jag vet men skit jag födde ju honom precis. Helt ärligt fick jag svälja många gånger och hindra en och en annan tår i morse när jag tog kort på honom.
 
Så sjukt fin och han växte ju massor! Vår lilla skolpåg.
När vi gick till skolan i morse var jag stoltast i världen.  Det var inte åt Dante folk vi mötte log åt utan åt MIG! Jag måste ju ha gått med ett sjukt fånigt flin. Haha.
I skolan gick allt smidigt och Dante tyckte det var liiite läskigt men ändå super skoj. Han var riktigt sur sen när vi gick hem för att han INTE fick stanna kvar som andra barn fick. Han ville oxå gå på fritids... nu går han ju "BARA" I NOLLAN!!! Buhu och snyft.  
 
När vi kom hem packade vi oss in i bilen och åkte för att fira lite. Ett gemensamt beslut av kidzen blev det McDonald's =)
Sen lite handling på maxi. Gympakläder till Dante och stövlar till Billie-Ray.  Mer han vi inte typ. 
Jo köpte mig en åkpåse till Billie-Ray från en fb annons väldigt billigt. Nu kommer han vara varm i vagnen både till hösten och vintern.
Men vi fikade oxå idag, lite fesligt får det ju vara.
 
Kim jobbar kväll och slutar snart, jag är så himla stressad. Det är massa jag har velat göra idag, men tiden har gått i raketfart!! Har inte hunnit med nått typ Var tog tiden vägen? Kvällsrutinerna blev framskjutet och inget av det jag vilke få gjort och färdigt är färdigt och sånt retar mig.. Så nu har jag suttit ner i typ 15 min och bara glott på idol. 
Ska fixa lite nu när idol tar slut, sen sova. Somnade på soffan igår strax efter tio sen sov till tolv. Då gick jag och la mig i sängen... men somnade inte förren vid tre igen, sen upp kl sex med kotten. 
 
Jag var på mvc idag med. Nya kisseprover ska tas igen. Sånt skit!! Sen järnvärdet var inte dåligt.. det var katastrof sa hon. Jag måste ta järntabletter! För det var det lägsta av de lägsta. 
Men annars var det bra. Mätte magen och lyssnade på hjärtljudet. ♡♡ mysigt.
Nä nu får jag lyfta rumpan och röja upp lite.
 

Kommentera här: