Spruta och nycklar på udda ställe.

å var det tisdag idag. Billie-Rays getingstick ser bra ut och det är full fart på honom. 
haha måste berätta. Igår så var han lite otålig när Kim bytte en blöja så han fick låna hans nycklar och kika på, men sen släppte han ner honom med nycklarna och tönkte att han går nog inte så långt med dom. Ha!
Jovisst!! Det fick han äta upp när han sen behövde dom för att köra min bror och hämta en diskmaskin. Nycklarna var helt borta. Vi letade precis överallt men de var helt borta. Kim i lite småchock över att han verkligen hade hunnit lägga bort dom så väl. 
haha jag ba "jo jo han kan han, så många gånger han har tagit min mobil och gömt. En kväll var hans vällingflaska HELT borta tills jag hittade den i kylskåpet"
så vi letade och letade... 
jag hittade dom till slut. I toastolen. 
 
 
Här är Billie och pappa ute och kissar Olli ♡
 
När jag hämtade posten idag blev jag rätt sur,
det slutade med denna fb status
" Meeeh var är ica checken?? Den kommer ju alltid nån dag innan den 20de men nu är det.. ja är det 2 månader sen sist den kom! Fattar inte? Någin som vet varför den inte kommer längre?! Den checken som kommer med Icas Buffé tidning, I need it...."
 
Men den kom inte så det är inget att göra åt. Kim och Vincent gick och pantade lite och handlade lite smått å gott. Ska snart göra lite middag då alla går runt och är hungriga redan. 
 
Ikväll blir det Idol igen. Jag älskar verkligen det programet. Finns många duktiga men även de man behöver skämkudden framme. Oj oj haha men så roligt vissa bara driver med juryn ju. Medans andra verkligen inte förstår att de sjunger jätte illa.
 
Jag och Billie-Ray har varit iväg till bvc idag oxå. Han fick två sputor och det var INTE roligt alls hälsa Kotten. Uj vad ledsen han blev. Men vi mätte och vägde oxå. 12kg och 77cm lång =)
 
 
 Här har han sina nya kläder på sig som han fick av Elle och Annika. Skorna är en favorit, i morgon ska han få stövlar tänkte jag. 
Han fick även på sig jacka och mössa, lite höstruskigt ute. Haha och dalahästen... varför inte lixom. Ungen släppte inte den alls.
 
Annars då, jo gubben har jobbat några kvällar och nätter nu så då har jag och Dante och Vincent passat på att mysa och ätit popcorn.
 
 
 
 
Nu ska jag gå och titta på kidzens och kusinens musik, dans, teater tjofrejs föreställning. 
Hej hej

Kommentera här: