tjejjan, exem, krasslig och brottning med jätte hund.

För ett tag sen såg jag en annons, eller det var snarare en efterfrågan om en tjänst, det var ett par som ville ha hjälp med att passa deras hund om dagarna/vissa dagar i veckan.
Det fanns en bild på den lilla hundtjejen. Jag kände med en gång att det skulle jag vilja göra. Kul för Olli med lite sällskap och kul med fler härliga djur i hemmet.
Nu har vi haft henne nån gång och det går super bra och hon är en rolig och mysig liten tjejja här hemma.
Kollar in grabbarna som tittar på tv.
busar i soffan.

pappigoja?
så fin lilla tjejjan



Veckan har gått lite upp och ner. Billie-Ray är tjinkig och ledsen från å till. Vill inte sova och vet inte riktigt vad han vill. Lilla hjärtat.


Men så klart är han goågladkäxchoklad ändå. (fått rätt mycket exem på bröstet och blöjomtådet och i ansiktet nu)

♡ Brödrar ♡




Men något som jag ändå har varit tacksam åt är att mina barn har varit så duktiga och självständiga (om man bortser billie s gnällfester imellan åt) när jag har mått dåligt, som jag har gjort denna veckan.
Skönt att dom grejar lite själv.




Som spelar och käkar mackor tex.




Eller bara sitter å ser söt ut å leker tittut. Vår babyRayray.


I lördags var det dags för dansfest igen, mello!!! Dante dansar loss som vanligt och han älskat det. Han dansar och röstar och hejar.




Mellanbror kan han med ♡




Vincent är väldigt kär i sin lillebror, han sätter sig nästan alltid hos Billie-Ray när han spelar eller kollar på film på paddan/mobilen. Där sitter han så inte lillebror är själv. Eller så sitter han å tittar i en bok eller leker. Det är så fint att se.
Det är oxå väldigt kul att Billie-Ray kan sitta å greja med sina grejer en lång stund. Å brottas med sin gosedjurhund är skoj det med






Detta såg Kim häromdagen. så gulligt å mysigt. stora å lilla kusin kollar paddan.


Kommentera här: