hur länge?!

När jag väntade Dante så gick tiden sådär skitsakta. Jag ville att allt skulle hända med en gång, vi köpte vagn tidigt. Jag skrev förlossningsbrev tidigt och tjatade hål i huvudet på Kim om olika ställningar och bedövningar.
När sen jag väntade Vincent var jag i ständigt orolighetsdimma för vi hade fått ett Mf tidigare. Det fanns där i bakhuvudet hela tiden. Tills en sa till mig att jag väntar ju inte ett missfall utan ett barn.
Tiden gick fort, fast väldigt segt...jag var enorm.
När jag väntade Billie-Ray fick vi reda på det samma dag vi flyttade till Skåne. det var början på december, eller rättaresagt den 25 Nov. Då tyckte jag att herregud det är ju jätte långt till augusti. Men jul och nyår gick i rasande tempo, vintern kändes rätt kort och sen kom våren och sommaren. När det blev Juni tyckte jag att -"nää fy vad tråkigt, det kommer aldrig bli augusti"
men det blev det =)

Men hallå nu då!!! Hoppsan kommer ju förbövelen till jul typ. Det är ju hur länge som helst dit!!!
=)



idag är det 159 dagar till det beräknade lilla ploppet.

Kommentera här: