ska den vara kvar eller inte?




Först tänkte jag "be om ursäkt" för den dåliga uppdateringen. Men nej, jag har inte haft lust, tid och ork till bloggen.

Jag har mina dagar då jag vill blogga massor, men sen andra dagar vill jag lägga ner den. Vet inte om jag vill dela med mig av så mycket som jag gör.
Men sen tycker jag det är så kul och framförallt att gå tillbaka och läsa.

Det är ju ständiga diskutioner om hur mycket man ska blotta sina barn. Jag har delade åsikter där. Jag är kluven. Men något som jag tror är att det kommer bli kul att läsa om deras påhitt när de blir stora.
Jag hade varit jätte glad om det fanns något sånt att läsa från när jag var liten.

Så bloggen får vara kvar.
Sen hur mycket jag skrivet får jag se.
Jag har en massa jag vill dela med mig och berätta nu iaf. Men jag tänkte faktiskt logga in på datorn och skriva för en gång skull. Så jag får återkomma.
Men vi njuter av de varma sommardagarna och igår var vi iväg och badade och brände oss hela bunten =/
Billie-Ray har lärt sig att stå utan att hålla i sig med, jag måste ju göra ett 9månaders inlägg med... innan han blir 10månader!!

Kommentera här: