Längtar efter dig.







Ja nu längtar vi så mycket efter den lilla plutten i magen. Fast vi är inte riktigt färdiga än i planering och inköp och fixning. Så om sådär 1-2 veckor till få hen gärna komma ♡♥♡
Jag vill gääärna ha ett Novemberbarn. Men känner jag mug o min kropp rätt så kommer jag gå över en vecka denna gången oxå, fast jag tänkte ändå försöka tjata igång en hinsvepning eller ev en igångsättning =) Jag har lixon testat på det där med att få big bauta kidz. Nu skulle det sitta fint med en lagon size hihi.

Kidz ja. Vist jag vet att jag kommer få det tufft. Jag vet att jag kommer slita i mitt hår och att jag kommer gnälla.
Men det är okej att gnälla och tycka det är jobbigt.
!! Faktiskt!!

Men jag vill verkligen ha en stor familj, det är vad jag och Kim har önskat oss och vi tycker det är roligt mysigt och jätte härligt. Jag känner mig väldigt tacksam över våra barn och väldigt rik. Rik på kärlek från våra snart fem barn.
Jag hade ärligt velat ha 1-2 stycken till OM jag hade klarat av graviditeten bättre och OM vi hade plats och tid och pengar till det. Det har vi inte nu, så fem räcker.

För ja Tor räknas lika mycket i vår familj fortfarande även om han inte bor här. Vi önskar att han flyttar hem, men vi pressar inget. Han kommer när han kommer ♡
För så är det att oavsett om Tor hade bott här så hade vi skaffat detta "sista" barn. Detta är vårt beslut, Hoppsan var inte planerad att bli till nu... senare men inte nu. Men hen är mycket älskad från första stund.
Lika älskad som Tor, Dante, Vincent, Billie-Ray.
Våra älskade kidz ♡

(Så rubriken är till två av våra barn. Längtar efter Dig och Dig)

Sen tror jag faktiskt kizen känner sig väldigt lyckligt lottade att de alltid har någon runt sig, sina syskon.
































Som sagt det är vårt val att ha många barn. Fast så fasligt många är de inte =)

haha bjuder på dessa oxå =P








Kommentera här: