ledsen men hon har inte ont och vår goa brottarälskling

Jag är jätte trött och orkar inte skriva. Ont i huvudet har jag med. Lite ledsen med, en fin och rolig dam har gått bort. Hon var mycket sjuk så jag tror faktiskt hon dog i lättnad. Men det känns ändå tråkigt. Min tant som jag brukar säga. Men hon var faktiskt ingen tant. Hon var en smart, rolig, tuff, bestämd dam ♡

Men jag ville ju dela med mig av en rolig grej. Men jag vill inte tynga ner det roliga inlägget med att jag är lite ledsen. Men som sagt denna dam har inte ont längre och det gör mig sorgligt nog glad!

Så till något skojigare.
Vincent har börjat på brottning =)
Han tyckte det var riktigt kul och var så duktig. Vi var så stolta över honom. Dante fasnade för det med och vill fortsätta.













De hade först uppvärmning med lite olika lekar. Sen stretching och sen fick de lära sig två grepp och testa dom.
Jag tog lite fler bilder men vill inte visa för många då jag inte vill visa ansiktena på de andra barnen så jätte tydligt.

Kommentera här: