Så har denna dagen gått och i morgon är de...

mms_img142262412 (MMS)

Så har denna dagen gått och i morgon är det lill-lördag I morgon ska jag först på brandutbildning och sen titta ut arbetskläder. Hem sen och hämta barnen och vika tvätt, tvätta och betala räkningar... Blä!! På torsdag är jag ledig, eller ja så ledig man kan vara med huliganer till barn och stökigt hem ;-) och på fredag jobbar jag 6.30-20.00 pju!! Lördag ska vi till Växjö och besikta husvagnen och handla tror jag, ja besikta ska vi göra men vet inte om vi ska handla. På söndag är inget planerat vad jag kan komma på, sen veckan efter där är jag ledig. SKÖNT!! Men Vilket skit väder det blev nu då, vill ha sommar och sol igen. När det är det så bor vi ute, ja apropå det, vi har bokat husvagnsemester nu på Öland. I vecka 26 åker vi till köpingsvik och stannar en hel vecka på campingen. Det ska bli redigt skönt och vi längtar dit alla fem. Hoppas på toppen väder, massa bad och glass (vi lovade barnen att det var okej att äta glass till lunch :-P så dom längtar grymt mycket) jag tror det kommer bli toppen! Jag bloggar inte så mycket för tiden räcket inte till, men passar på nu. Bilden är ifrån förra veckan. Ha det gott.

Kommentarer:

1 Anonym:

sötlökar

Kommentera här: