God morgon

Denna fredagsmorgon, det är sol ute. Den lyser in i ögonen på mig. Annars vet jag inte för vågar inte titta ut från fönstret. Vill inte se mer snö!!! blä fy tusan.

Jag ska snart klä på mig, fixa barnen och så går vi till öppna förskolan. Kim är hemma idag och det är så mysigt!! När jag kommer hem ska jag städa så att man bara kan ta det lugnt sen och mysa. Får se om jag orkar.. men det hade varit skönt.

Nä nu får jag gå upp innan ungarna har rivit hela köket.

lite bilder ska ni få med.



Fina blommor och ljusstake som jag fick av min syster! Precis vad jag behövde och jag blev så glad!! tack.


Tokungen äter nutellamacka med gurka på.










Mina små börjar få långt hår. Jag tycker det är fint och Dante vägrar klippa sig även om det kanske skulle behövas gämnas till lite. Han säger att han ska ha det så långt ner till rumpan. Jag berättade att så långt har jag haft det en gång. Då blev han väldig imponerad.


Jag har börjat att spela för kotten.

Kommentarer:

1 Nina:

Tycker det är charmigt med killar med långt hår:) sött! Har en liten nalle med en melodi ja spelade för Siri när hon låg i magen..ska nog göra detsamma för pluttis:) mår du bra annars?:) jobbar du nåt? Kram

Svar: Ja jag tycker det är snyggt. Sen vill dom själv ha det... men jag lyckades klippa dom lite nu häromdagen.
nja mår väl sådär. Har en sån jäkla foglossning.du då?
Malabuz

2 Nina:

Har också foglossningen från helvetet!:( vetisjutton om jag kan jobba 5 veckor till..tror inte ja pallar..vill gärna ha lite tid och ork över till min dotter:) absolut sista graviditeten för mig. Vi får kämpa på!:)

Svar: Jag går på aktupunktur nu och jag tror det hjälper lite. För nu var jag inte där denna veckan och då har jag ass ont men dom andra veckorna när jag har fått så gör det inte lika ont.
Malabuz

Kommentera här: