igår.

Måndag! Började som vanligt. Trött och smågrinig, väkte boyzen. Frukost påklädning amning och sen på med regnkläder för det öste ner!! fick ut allt och alla, då hade det slutat att regna. Men mitt i all stim o ståhej ringer min bror och säger att dom skulle föda barn :-)

Men iaf vi går till kyrkis och lämnar Dante och sen går jag och Vini och Billie till Bror min för att passa barnen medans dom var och födde barn. Allt gick jätte bra. Först käkade dom lite och sen slappade vi innan vi gick ut allihop och hämtade Dante. Dom lekte full fart. Jag och Billie och viggo skrotade mest runt och myste. Viggo sov middag. Min bror ringde och sa att nu har vattnet gått, strax efter var hon ute typ (känndes så) Japp det blev en liten Linni.
Sen kom Kim och hämtade Dante och Vincent. Jag gick sen hem vid kvart i sju då barnen åkte för att träffa sin lillasyster.

Det som började som en tråkigt regnig måndag slutade med en ny kusin <3
När vi gick hem från kyrkis kändes det sååå mysigt med alla sex barn omkring mig. härligt!!! Jag hade gärna haft några barn till. Men jag vill inte vara gravid :-P

Kommentera här: