Idag tror jag spärren är borta =)

Jag skrev för ett tag sen att Billie-Ray nu har gått sina första steg, men att det bara låste sig helt för honom sen. Han blev så stelbent sååå såfort han inte hade stöd.

Men nu i några dagar har vi alla sett hur han har gått ett, två steg för att nå nästa möbel.

Men nu stod han vid KingKong och klappa honom. Sen gick han bara... ja säkert tre fyra steg därifrån. Jag ba...ahhh!! =)

Så då provade jag och Dante att låta honom gå mellan oss, sen tog vi fram plattan och filma. ♡
Jag gillar när han fintar Dante och går förbi honom och går till fönstret =)
Eller när han går efter Olli. Ja stackars Olli och Katterna nu. Haha de lär få springa. Ja KingKong bryr sig inte ett dugg. ♡ Han ligger kvar och låter ungarna göra vad det vill... stackaren eller så är han bara lite dum. haha.

Jag la ut filmen på fb.


★Billie-Ray 10 månader och 18 dagar★

Kommentera här: