en efter en tassar dom upp.

Ja jag satt och pluggade matten, har viktigt prov i morgon. Skulle ha gjort det i förra tisdagen men fick göra det i morgon istället. 
Jag är inte mer förberedd för det 😩 
Men klockan 5.00 fick jag sällskap i pluggandet.
Han satt där och ritade och snackade. 
Efter en stund tog vi fram datorn och han tittade på "min-on" 
Klockan 7.00 kom nästa sällskap
De kollade en stund sen vaknade nästa 😁 bytte blöja och klädde på henne sen var plugg tiden ute.
Strax efter det kom Vincent upp.

Jag och Billie-Ray och Candylee lekte lite innan frukost.

Vi åt frukost, Sessan älskling alltid lika troget brevid de små ifall de tappar något.
Sen har det bara rullat på, slängt in en maskin tvätt både här uppe och nere i källaren. Nu är klockan 11.30 och båda små har somnat. Vill lägga mig jag med men det blir en kaffekopp och plugg istället.
När Kim kommer hem sen ska Dante och Vincent iväg och leka med kompisar. 💜💜

Kommentera här: