ont i kroppen.

Ännu en krånglig natt, ja inte är det barnen som krånglar utan det är The mama som är krånglet. Ont i kroppen typ alltid, börjar ju bli gammal tant 😜. 
Nu är det förbaskat ont i nacken och huvudet. Har haft det en tid nu och vill inte släppa, sätt dit tandvärk på det så blir det en härlig kombo. 
Nä så efter att ha sovit som en fjärt och vänt å vridit mig i nån timme så gick jag upp vid två och satte mig och gjorde klart inlämnings uppgiften i engelskan 👍 ✌ så den är färdig o inskickad.

Nu sitter jag och pluggar och betar av ännu mer engelska så jag kommer ikapp med den, vi har börjat med proven nu så känns väldigt stressande. 
Pausar på toa lite nu 😜 

Så det är såhär det kommer se ut denna veckan. Beta av, göra klart och plugga engelska och matte så fort tillfällen ges. 
Vad gör ni på höstlovet?

Kommentarer:

1 Mina:

Asså du får ju be din lata sambo om hjälp...så kan du ju inte ha det.
Han har väl vart med om att sätta barnen till världen, sätt lite press på honom. För så som du skriver, verkar han vara en riktig slashas. Hade aldrig gått med på det kan jag säga. Nu har jag turen att ha en man som tar hand om både familj, hus, jobb och hobby. Man får dela upp det snyggt. Usch blir så ledsen när jag läser din blogg..

Kommentera här: