vad håller jag på med?

Ganska ofta nu för tiden undrar jag vad tusan jag håller på med, vad jag inbillar jag mig att jag ska uppnå. Ganska ofta vill jag bara strunta i allt och bara stoppa huvudet i sanden. Vad håller jag på med? 
sjukt stressad. Sjukt mycket att göra. Sjukt efter. Ingen tid

Jag är så trött! Igår satt jag med matten i sex timmar och jag har minst lika många timmar till innan jag är ifatt så jag är gräddkola i huvudet.
Men jag vet inte hur jag ska lyckas med det då barnen är hemma hela bunten och har höstlov. 
Skjut mig!
Men så kommer ystersyster förbi igår med en gullig blomma. Så den står där nu i min syhörna, så fin. 😍

Om en vecka börjar lilla skruttan inskoling hos dagmamman. När hon sen är inskolad och klar blir det lättare att plugga. 
Och då är nästan denna terminen slut. 


Kommentera här: