Mer kontakt mellan skåne och barnen

Jag städar lite.. har så ont i huvudet. Kom helt plötsligt nu. Men lite dammsugning ska jag nog fixa... eller så får det va, det är inte hela världen lixom.
Ja Idag kommer Sofie.. vi ska äta tacos ida. mums.. det va jätte längesen vi gjorde det.

Jag har ju blött varje dag sen ma, det är inget kul alls. Jag blir påmind varje gång jag går på toan lixom. Igår så kom det ett brev om att jag har en ultaljudstid den 30 juni.. Jag bara va? och blev ju såklart ledsen. Både för att jag har ju ringt Gerd och sagt att jag inte är gravid längre och vadå läser dom inte min jornal där det borde ju stå att jag har haft ett ma.

Så igår blev jag depp igen.. men fan ne det va inte meningen att Grynet skulle komma till oss utan det skulle bara vara vårt gryn. Vi ska få en annan bebis till oss när kroppen är mogen för det.

Sen på kvällen kollade jag på Norsa barnmorskorna och då blev det någon tår igen.. tänkte att oj nu hade jag varit i si och så många veckor om Grynet hade stannat kvar. Men men sånt som händer ibland tyvärr.

Nu åkte Tor till farmor, Dante blev jätte ledsen.. men men dom kanske kan ta honom en annan dag istället. Tråkigt när han vill oxå följa med men det är bara Tor som får följa med. Men han får väl mysa med sin mammi istället.

Saknar skåne super mycket.. vill ju träffa dom snart. Barnen växer ju.. vill ju inte att Dante ska glömma vem mormor och morfar är, eller alla kusiner och mostrar och morbrödrar. Vill inte att han ska vara blyg och ledsen när han träffar dom.. jag vill ha mer kontakt mellan mina barn och dom.. så att dom får vara med lixom. Dante pratade med mormor i telefon häromdagen.. det va jätte gulligt. Blev lite rörd faktiskt. Får ta och fixa en sån där bok till honom så att man kan prata om dom där i skåne.

Nä jag e nog lite mamma sjuk just nu.

Kommentarer:

1 Matilda - Mercedes mamma:

Hon var först uppe med killen och sen somnade hon bredvid mig i några timmar =) så hon har varit med hela dagen =)

beklagar ma, kan inte ens tänka mig hur hemskt det måste kännas =(

Kommentera här: