Min dag!! Inget kul alls.

Ja idag är en sorglig dag.
Vi kom in kl 10.30 och satte oss. det kom en sköterska och tog patiensbrikan och sa att det kommer ta lite tid  men att dom kommer så fort dom kan. Vi satt och väntade i tre timmar och jag va vrålhungrig och jätte nervös. Jag hade ju inte fått äta något än så jag va så hungrig. Sen så kom vi in och vi gjorde ju undersökningen. Det va ju ett dött foster som hon hittade och det va inte långt gången, hon tror det hade dött i vecka 6 men sen så hade ändå livmodern vuxit som normalt så den va ju jätte stor. Det va ju lite konstigt. Sen så sa hon att det va konstigt att min kropp inte stötte ifrån allt. Men min kropp trodde nog att jag va gravid och allt va okej. Så vi fick gå ut och vänta på att någon skulle komma och lämna några tabletter, Hon kom efter 20 min väntan!! Så nu har jag tabletter som jag ska ta i morgon så ska kroppen stöta ut allt sen så fick jag smärtstillande med.
Den 1/6 ska jag tillbaka på koll och se ifall jag eventuelt behöver skrapa.

så vi väntade i tre timmar, blev undersökt i 10 min sen väntade i 20 min sen igen.. inte klokt vad bra sjukan är, man blir ju stolt.. eller hur??? not

Min dag.. inte alls rolig. Vi är ledsna och allt är bara så jobbigt. I morgon ska Kim ta Dante och jag ska bara vila.

Kommentarer:

1 hanna:

jag vill bara sända dig en tanke å önska dig all lycka till nästa försök.. jag vet vad du går igenom fick ju sj mf i v7 förra grav... ta hand om dig å glöm inte varandra kram

2 Sara:

Vill bara KRAMA dig!! :-( Om du vill prata så är det bara att ringa.. när som helst!!

3 Madeleine:

Beklagar verkligen sorgen :-(

4 moosan:

Beklagar verkligen!

Att man ska behöva kämpa o kräva vård när man är sjuk o mår dåligt..förbannade sjukvård! (ursäkta)...Skickar över styrkekramar till er!

5 louise:

Tänker på er...



många kramar

6 anette:

beklagar,vet ej dock vad du går igenom helt men kan ändå känna sorgen när jag läser hur din dag varit;( ro om varandra ,kram anette

7 jessica:

jag skänker dej en tanke jag beklaga verkligen gumman, bara ta hand om er, lycka till nästa försök, tänker på er

kram

8 Åsa:

Kram på dig...Ta hand om er.

9 sofie:

Tämker på dej Gumman

10 Caroline:

Tänker på er och skickar styrkekramar. Tycker det är fruktansvärt att sjukvården inte kan agera bättre i sådana här lägen. Inte nog med det man går igenom utan man ska behöva tjata sig till en läkartid och sen sitta och vänta i flera timmar. Blir faktiskt riktigt arg!. Återigen tänker på er och massor med styrkekramar.

11 Emelie - Mamma till Lucas:

Beklagar :(

Kramar på er allihop!

12 Josefine:

Skänker en jättevarm kram från oss. Vet precis vad ni går igenom, vi går ju igenom exakt samma sak just nu. Ska in imorgon och få igång processen.

Varför fick just vi detta beskedet. Varför vi?

Vi får försöka tänka på att det inte kunde leva i oss.



Många kramar, Fröken Freda på fl.





Kommentera här: