jag vet nått som inte du vet!!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Igår hade jag besök av finaste Sara. Vi åt jordgubbar och pratade giftemål, Idag ska jag ner till henne medans Kim ska till flygklubben. Blir väl en hel det kakkel på oss brudar skulle jag tro. Dante och Wilma kommer nog ha skoj dom med.. det var ju ett tag sen dom träffades.

Idag har jag bara myst med Viniboyen, suttit här och städat. Eller inte städat så direkt men jag har plockat undan lite, dammsugning och våttorkning är kvar men det får jag göra i morgon eller ikväll.

Jag vet oxå en sak som jag är sååå glad över. Vill inte avslöja nått för jag vet inte om resten av världen vet om det typ men jag vet och jag e såå himmla glad att jag vet och jag ser fram emot detta jätte mycket.

Kommentarer:

1 Camilla:

Oj, nu blev man ju jättenyfiken:D

Kommentera här: