myselipysi

Ja nu är det fredags myyyys. hihi Vi tar det lugnt och bara pöser i soffan.
Idag har jag varit på Öppnaförskolan och Bvc med Vincent. Han växer så det knakar och väger ny drygt 9,8kg. Jag vet tyvär inte dom exakta sifrorna för jag har tappat bort den gröna boken och jag och Marianne snackade en hel del under tiden så jag glömde faktiskt kolla allt ;-)

Men det återkommer jag med senare när jag vet.
Efter att vi hade varit där gick jag och småkillarna till ett fik där jag mötte upp Sara och Wilma och en ny bekant Jessica. Vi fikade och pratade om ditten och datten och gick sen hem till Sara för att kika på hennes UNDERBARA kök! där fortsatte vi babbla tills vi var tvugna att dra vidare för att hinna med bussen. Jessica skulle med samma buss och vi snackade vidare på bussen. En riktig trevlig tjej det där. Vi bytte numer och ska höras av i morgon för att kanske ta och träffas. Trevligt!!
Alltid kul att lära känna nya mäniskor och speciellt i Orrefors :-)

Annars e det lugnt vi har käkat och ska väl snart plocka fram lite chips och dipp. mumsigt!

Ha en trevlig fredagskväll! 

Kommentera här: