Dante gästbloggar

Hej Dante här!!
Jag har köpt ett renoveringsobjekt, 200kr på blocket.

Den funkar, det var bara ett batteri som fattades. Men det hade vi hemma. Ett 6w.

Den kryper fram men jag var nöjd ändå.

Men efter ett tag gick det lite väl sakta.. Då hämtade Pappa ett dåligt bilbatteri och kopplade på.. då gick den mycket bättre

Men plötsligt gick säkringen!! Typiskt =(

Det som ska åtgärdas på bilen är:
*köpa/fixa en ny bättre säkring
*Måla om den i nån tuff färg
*köpa/fixa ett minde batteri 12W som jag kan ha i bilen (så pappa slipper springa bakom och hålla i bilbatteriet)
* fixa ett bra säte (blir nog en träplatta som mamma hjälper mig att klä i ett tufft tyg)



Min storebror och Lillebror var ute oxå och lekte. Det är underbart när det har blivit sånt fint vårväder och jag gillar när vi kan leka tillsammans alla tre.


Kommentera här: