50 som tittar men inget spår av dom

Ni vet om att det går att lämna en kommentar på mina inlägg va. Det är bara att trycka på "kommentera" under inlägg jag skriver. Så kan ni skriva in en hälsning eller fråga.. ja vad som. Det är runt 50 personer som går in på min blogg varjedag, men inge kommentarer lämnars. buhu! ;)

Men ni kan även gå in på knappen "våga fråga" och ställa en fråga till mig, skit kul är det och jag svarar på allt. Lovar!

Ni kan även läsa andras frågor och mina svar.

För jag måste ju erkänna att det är liite roligare att blogga om man får lite respons. jag vet att jag är en usel bloggare just nu. Men ni ska bara veta hur många blogginlägg och ideer jag har i skallen.. dom måste bara ha tid att bli nerskriva med.

En videoinlägg var längesen men jag vet inte riktigt vad jag  ska blogga om, några ideer på det? Är ju lättare att göra en videoinlägg när man vet vad man ska göra,filma eller prata om.. så blir det inte så flummigt!

Kommentera här: