bok

Jag älskar att läsa böcker, bra böcker som man inte kan sluta läsa och helst verklighetens baserade. Men i några år nu har det blivit mindre med det, tiden och ta sig ro att sitta och läsa har inte funnits. Jag har saknat det rejält... upptäckte jag igår. Jag hittade en dammig bok i källaren som jag dammade av till kvällen och kröp upp i sängen och läste när barnen hade somnat. Jag läste och läste och... Ja ni fattar. När klockan blev 1 så tvingade jag mig att stänga igen boken och sova. Men jag somnade glad, glad över att göra något jag tycker om. Så jag sträckläste lite mer än halva boken med vis antal toabesök. Sen när jag vaknade och hade försökt ätit frukost så gick jag och la mig och läste färdigt medans barnen (bråkade)- lekte på rummet! <3 men så blir jag lite tom efteråt.. Typ jaha vad ska jag göra nu? Och mersmaken gick igång! Nu är jag ute efter bra, riktigt bra böcker!!!

Kommentarer:

1 Jenny:

Kan tipsa dig om isfolket , dom ska vara bra :)

Svar: okej ska kolla upp det. Har hört att dom är riktigt bra. Men jag läser nästan bara värklighetsbaserade böcker. Men man kan ju ändra sig! =)
Malabuz

Kommentera här: