Få vara Maria

Åhh mitt hjärta slår... (stiftelsen)
 
Sitter och lyssnar på musik och känner mig på topp, Pratade med mamma nyss och en skåneresa är bokad om inte det stöter på något tråkigt som jobbtider eller pengabrist! Ska bli skönt och skoj att åka ner och träffa nära och kära. ♥
 
Det var jätte längesen och jag saknar dom massor massor ååå!
Annars flytter allt på, måde skit i början av helgen men nu är det bättre och jag ska jobba i morgon. sen är det ledigt och jobb på torsdag igen. På lördag ska mammsen komma upp och på söndag ska jag jobba igen. Så är veckan slut igen =)
 
Idag har Små varit på kalas och då passar jag på att sitta vid Kims dator, han jobbar och kommer snart hem. Så nu efterlyser jag igen... Finns det någon som har en bärbar dator till salu?? Jag behöver en verkligen.
 
Nä annars vet jag inte vad jag ska skriva. Det flytter på och livet är ibland bara en stor röra med massor med kännslor huller om buller. Men det reder upp sig lite i taget och just idag är jag lycklig och glad och det känns bra allt. Huvudet värker dock men det skiter jag i hahaha.
 
Är festsugen som bara den, vill festa dricka och vara barnledig och bara få vara Maria ett tag. Men det kommer det med.
 



 
 

Kommentera här: