otacksam... nä då.

god kväll.
Vilket underbarat väder det har varit idag. :-)
Vi åkte till min bror idag och skrev ut pappret till babyboxen sen åkte vidare till Kristianstad för att hämta ut den. Inte för att låta otrevlig eller otacksam men jag blev lite besviken på innehållet. Självklart tycker jag det är bra grejer så.. och det är ju gratis. Men dom två andra gångerna så har det varit en blöjhink med påsar. Sen i har det varit en hel del grejer.
Men nu var det i en liten frotte Tvättlapp, bebisskred, två blöjor, haklapp, prov på mjälshampo och reklam/erbjudande.
Kändes lite dumt att bli besviken men när dom två andra gångerna har varit så bra... haha ha-galen kanske :-)Apropå ha galen.
Säg till om ni har bebis grejer till bortskänkes eller salu.
Är intresserad.
Planerar lite bebisinköp nu. Det är lite gott och blandat att köpa och det Blir att åka till Ikea för lite av inköpen. Men jag tycker inte om Ikea... Blir såå dyrt varje gång man går in där... haha. Får väl ta ut pengar så det räcker till det man ska ha och låta resten vara hemma.
Vill dit nu!!
 
I förrgår var jag och små på glassfest på förskolan/kyrkis.
Sen på eftermiddagen gick vi ut och barnen cyklade. Vi hamnade på lekplatsen vid slottet.
 
 
I morse låg vi och myste i sängen. Kotten möblerade lite i magen och jag frågade Viniboy vad bebis ska heta.
 
BOOMER!!!
haha okej med om det blir en tjej då??
 
Kitty!
 
 
haha okej nja kanske inte. :-)

Kommentarer:

1 Nina-mamma till Siri och bebis i magen:

Haha men vilka fina namn!:) här har vi haft Clara länge på tjejnamn, och nu är Siri helt med på det, säger att det är en Clara i magen..så där kan vi inte byta igen (vilket vi gjort typ tusen ggr).

Kommentera här: